Vedení školy | |
---|---|
![]() reditel@zshodonin.cz |
![]() zastupce@zshodonin.cz |
Mgr. Dagmar Škarecká- školní psycholog ![]() |
třídní učitel | I. stupeň | třídní učitel | II. stupeň |
---|---|---|---|
![]() pospisilova@zshodonin.cz |
0. A |
![]() holzer@zshodonin.cz |
VI. A |
![]() cerna@zshodonin.cz |
0. B |
![]() holub@zshodonin.cz |
VI. B |
![]() prokesova@zshodonin.cz |
I. A |
![]() kubenova@zshodonin.cz |
VII. A |
![]() krysova@zshodonin.cz |
I. B |
![]() tomeckova@zshodonin.cz |
VII. B |
![]() vydrova@zshodonin.cz |
II. A |
![]() trojancova@zshodonin.cz |
VIII. A |
![]() brazdova@zshodonin.cz |
II. B |
![]() ruzickova@zshodonin.cz |
VIII. B |
![]() mahdalova@zshodonin.cz |
III. A |
![]() patoprsta@zshodonin.cz |
IX. A |
![]() dvorackova@zshodonin.cz |
III. B |
![]() prochazkova@zshodonin.cz |
IX. B |
![]() widholmova@zshodonin.cz |
IV. A |
||
![]() tomsejova@zshodonin.cz |
V. A |
||
![]() polachova@zshodonin.cz |
V. B |
Netřídní učitelé | Školní družina |
---|---|
![]() danielova@zshodonin.cz |
![]() vansova@zshodonin.cz |
![]() hrebackova@zshodonin.cz |
![]() kavkova@zshodonin.cz |
![]() helisek@zshodonin.cz |
![]() susovska@zshodonin.cz |
![]() oslejskova@zshodonin.cz |
Netřídní učitelé |
![]() lindenberg@zshodonin.cz |
|
![]() zeman@zshodonin.cz |
|
Asistenti pedagoga | |
---|---|
![]() |
Mgr. Dana Tomanová ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ve škole pracuje celkem 40 pedagogických pracovníků. Ředitelka školy, zástupce ředitelky školy, 12 učitelů I. stupně, 12 učitelů II. stupně, 3 vychovatelky školní družiny, 10 asistentek pedagoga a hokejový trenér. Poradenské a konzultační služby žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, ale i všem ostatním, jejich zákonným zástupcům a také pedagogům poskytuje naše Školní poradenské pracoviště ve složení - výchovný poradce, metodik prevence, speciální pedagog - logoped a asistenti pedagoga.
Výuka na I. stupni i II.stupni je plně aprobovaná.
Z hlediska věkového složení převažují pracovníci mladšího a středního věku. Současné změny v přístupu ke vzdělávání a výchově mládeže vedou k tomu, že většina pedagogických pracovníků se pravidelně účastní dalšího vzdělávání a zvyšuje si tak svoji odbornost a kvalifikaci.